SCENARIUSZ:
Lata później, gdzieś w głębokim kosmosie, gdzie ludzki gatunek przemierza przestrzeń kosmiczną, terroryzm nadal istnieje. Terroryści czekają na odpowiedni moment do ataku.
Ten moment właśnie nadszedł... Trajektoria lotu pewnej wyprawy kosmicznej przebiega niedaleko kryjówki terrorystów. To odpowiedni moment, by ukraść okręt. Po pierwsze, terroryści muszą zniszczyć główny rdzeń statku, by uniemożliwić jego ucieczkę. Niestety, za pierwszym razem coś idzie nie tak i pierwsi atakujący giną. Czas na drugą falę...
HISTORIA:
Byłem, jestem i pozostanę fanem klimatów kosmicznych podróży międzyplanetarnych, znanych z takich filmów jak Gwiezdne Wojny. Wtedy jeszcze nie spotkałem się z mapą do CS:S, której akcja umiejscowiona jest na statku kosmicznym. Uznałem to za ciekawy projekt i zacząłem jego realizację. Mapa niestety była robiona w przedziale czasowym, w którym dodawanie botów powodowało poważny błąd gry. Przed oficjalnym wydaniem przeszła testy tylko z małą grupą osób i defekt nie wyszedł na jaw. Do tej pory nie wiem, co go powoduje. Możliwe, że przyczyną jest mnoga ilość broni, leżącej w różnych miejscach planszy, co też było rzadko widywane.
PODZIĘKOWANIA:
Beta-testy:
- Hejduk
- Ponczek
- Osek
- Leżak
- Jarhead
- DemQs
- Swieżak
- Santana
|